כסאות בר לבית לעסק

כסאות בר לבית לעסק

מיתוג העסקים יוצא בבשורה חדשה אשר נראה כי משתכפלת אחת מהשנייה, המכירה לסוגיה הרבים נכנסת לפלחים, גילאים ומגזרים שונים אך שמה דגש ובולטות מיוחד על הסגנון הצעיר הדינאמי והאופנתי, אשר בדרך כלל מדבר אל האוכלוסייה הצעירה ולאו דווקא מכיוון חתך הגילאים.

הצורך לשדר ולהיראות צעיר, היא לא נחלתם של בני העשורים השניים והשלישיים אלא עולה ועולה בכל דור ודור. הדור הנוכחי גם לכשיתבגר צפוי שידבר בשפה טכנולוגית ומתקדמת, בשונה מדור ההורים שלו ולכן שפת המיתוג והעיצוב חייבת גם היא לעמוד בסימן שינוי , לצעוד אחורה בגיל ולהיות עם היד על הדופק, על כל מה שצעיר ורענן.

יושבים לקפה בסטייל….

כפי שבוודאי ניתן לשים לב, אחד התחומים היוצרים את אותו שינוי מחשבתי ותפיסתי הוא תחום העיצוב היוצר אווירה ואנרגיה צעירה במשרד, המבוקשת כל כך גם ע"י המעסיקים השונים. העבודה הפסיכולוגית אותו מאפשר העיצוב נראה כי נלקח ברצינות ומתבטא בשינויים הקלים והמורכבים יותר בבתי העסק השונים.

יושבים עם החבר'ה – חשיבות מתן תחושת ההווי

בבואנו לעצב או לשדרג ריהוט משרדי ובכלל את עיצוב בית העסק או המשרד שלנו, אנו חייבים לחשוב תחילה על האווירה והנראות שברצוננו לשדר ומה אנחנו מעוניינים להפיק מהעיצוב העתידי. יצירה חיי חברה בבית העסק מהווה את אחד התהליכים הרצויים למנהל לצורך עידוד הגיבוש והאווירה החברית במשרד. ישיבה נוחה במהלך הזמן הפנוי ומתן תחושה צעירה מהנה, קהילתית וחברתית מגיע גם היא בזכות הסגנונות המעוצבים.

עובדים פוטנציאליים, המגיעים לביקור התרשמות בבית העסק, גם אם לא במודע מצלמים בעיניהם גם את תכונות העיצוב ואופי הנינוחות של העובדים בעסק, לטוב ולרע- פרט שיש לשקול היטב, במצבים ותקופות של קליטת עובדים למחלקות ספציפיות וזמנים של מיתוג העסק החדש.

כיצד משפיע עיצוב העסק על גיוס עובדים איכותיים ושימורם?

אלו עובדים ואלו אנשי מפתח, הנהלה זוטרה או פועלים זוטרים הייתם רוצים לאסוף תחת המותג שלכם? האם מיתוג העסק ועיצובו תשפיע על לטובה על הרצון לעבוד בחברתכם? זכרו שחברות הנסחרות בבורסה ומותגים חזקים, נמדדים גם ביכולת המיתוג והפנייה שלהם אל המגזרים השונים והרלוונטיים וגם בדירוג החברות, כמקומות עבודה מבוקשים.

משחק הצבעים – מי ישב בכסא (הבר) הריק

אחד מסגנונות העיצוב שכובשים את עולם הריהוט ועולם מערכות הישיבה בשנים האחרונות, הוא הסגנון המשתנה והצבעוני דווקא. בחירת כסאות בר מעוצבים לעסק, אינם חייבים להיות בסגנון היי טקיסטי וסטטי. בחירת כסאות בעלי עיצוב דומה וגוון משתנה, הוא אחד מהמראות הרווחים ביותר, בנוף העיצוב העסקי. בייחוד במקומות כמו מוקדי שירות, מערכות עיתון, משרדי היי טק , משרדי פרסום, יחצנות, וכיוצא באלה, המעניקים סגנון מפתיע ואופנתי לבית העסק.

זכרו, העולם צועד קדימה מבחינת עולם האופנה, אך שואף לרדת בגילו הכרונולוגי, כדי לגעת באחד הצרכים החשובים ביותר לאדם המודרני. מיתוג העסק והפיכתו לחדשני, גם מבחינת החזותיות, תשפיע על בית העסק והמשרד, באופנים מפתיעים במיוחד

תכנים נוספים:

המפגש בין AI ויצירה חזותית

המפגש בין AI ויצירה חזותית

בנוף הטכנולוגיה המתפתח ללא הרף, תופעה אחת בולטת כמגדלור של חדשנות ואפשרויות – האיחוד של בינה מלאכותית (AI) ויצירה חזותית. מיצירת יצירות אמנות מדהימות ועד

עיצוב גרפי

עולם העיצוב הגרפי

בעולם שבו תקשורת חזותית שולטת בראש, עיצוב גרפי עומד כמדיום רב עוצמה להעברת מסרים, לעורר רגשות ולעיצוב תפיסות. מלוגואים מושכי עין ועד לפרסומות מדהימות, עיצוב